quan és la tardor veiem cargols i en "fem aparéixer" a l'aire...
-amb gestos lliures de les mans en diferents punts de l'espai (que explori)
-dient TXX i fent camins imaginaris de bava de cargol (el so seguiex el moviment)
-poso música als seus moviments (amb el piano o cantant) perquè vagi escoltant allò que fa i anar-la conduint-la cap a una pulsació regular
i a partir d'aquí podem filar més prim i presentar diferents durades a partir de la imatge del cargol:
-amb un ritme definit: curt/curt/llarg
-Ona al piano toca la tecla que vol amb aquest ritme i ara sóc jo qui fa el moviment (li encanta veure que m'està dirigint! ella ara és la mestra ;-))
que bueno! lo hace muy bien...cuantas cositas le eneseña su mami y que bien os lo pasaissssssss
ResponEliminabsitos y feliz domingo!!!
M´han agradat molt les propostes que fas abans que apareguin el "curt-llarg"...;són molt originals!!!.Tinc moltes ganes de posar-les en pràctica amb l´Hèctor (i amb l´Ariadna, que "se apunta a un bombardeo"!).
ResponEliminaUna abraçada!!
Gràcies, Laura!
ResponEliminade fet, aquesta va ser la posada en marxa del meu exàmen Dalcroze... ho faig també amb els meus alumnes d'inicació i funciona!
la idea és conduir el treball curt-curt-llarg cap a la cançó DO, RE, MI (perquè parla d'un cargol i és tota l'estona aquest ritme)
fins aviat